doĸнdαr ĸнooɴdeye ĸнodα
doĸнdαr ĸнooɴdeye ĸнodα
тαĸe ιт eαѕy :)
About
Categories
Tags
Archive
Links
Posts
Codes
ɴo oɴe cαɴ вeαт мe

  • نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 44
    بازدید دیروز : 14
    بازدید هفته : 91
    بازدید ماه : 86
    بازدید کل : 23959
    تعداد مطالب : 78
    تعداد نظرات : 169
    تعداد آنلاین : 1



    14:11 , شنبه 5 مرداد 1392 , doĸнdαr ĸнooɴde

    سلام خدا جونم...

    تصمیم گرفتم دوباره کارمو حسابی تو فردا فروم شرو کنم

    ب احتمال زیاد امروز کم میام نت

    چون شنبه ها رضا سرکار نمیره و همش پشت سیستمه...!!

    نمیدونم کاری ک دارم مـیکنم درسته یا اشتبا...

    خدایا راه درستو خودت بهم نشون بده...!!

    دلم برا تفریح کردن تنگ شده...

    دیروز مهمونی بد نبود ولی نمیدونم چرا سر سفره کره پنیر نیاورده بودن...

    :|

    نمیدونم دقیقا باید چی بگم...

    فقط این ک دیگه دلم مدرسه نمیخواد...!!

    از دوستام خیلی وقته خـبر ندارم:(

    خودت مواظبشون باشخدای مهربونم

    دوست دارممممممم



    نظرات شما عزیزان:

    م صادقی
    ساعت16:43---10 مرداد 1392
    سلام دوست عزیز چه عجب بعد از مدتها من تونستم وبت رو باز کنم این چند مدته باز نمیشد فقط عکس یه دختر میومد رو مانیتور و دیگه باز نمیشد ولی خوشحالم که بالاخره باز شد و من تونستم مطالب زیبات رو بخونم
    التماس دعای فراوان دارم در لحظه قشنگ افطارت


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه: